Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Onko ketään jolla kovia alaselkäkipuja?
Olen 38-v. nainen. Minua on vaivanneet pitkään kovat alaselkä- ja kylkikivut, ja vähän alavatsakivutkin.Tähän ei auta mikään muu kuin tosi kovat särkylääkkeet ja huonosti nekään. Selästäni on otettu magneettikuva, samoin enmg. Enmg:ssä todettu lievä hermojuurivaurio. Onko ketään kellä todettu sellaista ja millaiset oireet siinä on? Olen juossut lääkäristä toiseen. Jotkut ovat ottaneet tosissaan, jotkut ei. Olen käynyt gynegologilla, urologilla, fysiatrilla. Gynegologi ei todennut muuta poikkeavaa, paitsi myooman, parin sentin mittaisen. Gynegologi lähetti minut gastroenterologille, jossa minulle tehdään paksunsuolentähystys. Se minua pelottaa hirveästi, koska jo pelkästä gynegologisesta tutkimuksesta tulin aivan järkyttävän kipeäksi. Varmaan taju lähtee kun jotain työnnetään suoleen, koska selvästikin on jotain vialla sillä suunnalla. Lisäksi olen menossa urologin tutkimuksiin. Ja fysiatrillekin on aiika.Pelottaa kovasti mitä löytyy, koska pakko näin koviin kipuihin on syy löytyä. Sitä vaan mietin, että näkisikö magneettikuvista, siis alavatsan, onko suolistossa, virtsarakossa tai munuaisissa jotain häikkää? Tietäisikö kukaan? Olen tosi kipeä ja tuntuu hirveältä odottaa vielä kolme viikkoa noihin tutkimuksiin. Siksi ajattelinkin, että jos menisi yksityisesti magneettikuviin, kun julkisella kestää niin kauan. Olen käynyt vaivasta ekan kerran lääkärillä jo tammikuussa 2008. Nyt ihmettelen, että olen vielä hengissä näin kovien tuskien jälkeen. Tammikuusta 2009 tää on ollut yhtä helvettiä. Kerran menin vaivojeni takia ensiapuunkin, mutta ei minua otettu tosissaan. Hulluksi luulivat. Kumma kyllä, vahvat kipulääkkeet auttoivat. Ei kai ne auttasi, jos hullu olisi...Ja kovien kipulääkkeitten kanssa kotiin! Tuntuu kyllä että olen todellinen väliinputoaja, ei oteta tosissaan missään, niin eihän kotiäiti ole minkään arvoinen. Ihmettelen, jos tästä vielä hengissä selviän. Ainakin toivon niin! Mutta apua tarvisin ja nopeasti! Toivottavasti edes saavat selville mikä minua vaivaa...Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Kirjoitelkaa!!! Ja hyvää kevättä kaikesta huolimatta!- Onko ketään jolla kovia alaselkäkipuja?kipuilija
- Re: Onko ketään jolla kovia alaselkäkipuja?katjushkainen