Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Kainalossa "kyhmy", mikä tuomio?
Moituohon hikirauhashommaan, itselläni ei ole kyse ainakaan pikkupateista, vaan yhdestä isommasta. Höylään kyllä, mutta aika harvoin ja kun kuulin että se VOISI johtua siitä, pidin pitkän tauon - möykky ei muuttunut mihinkään.
Unohdin asian pitkäksi aikaa, koska ajattelin että "jaa, ei siinä varmaan sitten mitään ole". Nyt kun kävin kipeytyneen ja suurentuneen kilpirauhasen vuoksi (minulla on hypotyreoosi) lääkärissä (ei oma omalääkärini, joka on aika töhö), joka määräsi minut (ihkaensimmäiseen) kilpirauhasultraan ja kysyi yhtäkkiä papereita luettuaan että mitäs kainalolle kuuluu.
Totesin etten ole tarkkaillut mutta katsotaanpas, ja koskin sinne ja arka se oli! Lääkäri palpoi sitä ja tykkäs jotta melkoinen möhkylä on ja mitä lie pitää sisällään, tulehdusarvot oli ainaki ok kun ne otettiin siltä varalta jos olisi kilpirauhasen tulehdus.
Onneksi ultra ensi viikolla, johon tämä lääkäri halusi myös kainalon ultran uusinnan. Katselin melkein suu auki tämän lääkärin toimekkuutta :)
Sopii tietysti toivoa että nyt radiologi sanoo että tissikudosta tai läskiä se on ;) ja että struuma on pieni ja normaali :E kerron sitten lisää kun olen viisaampi.
tällaista tänne, hyvää syksyn jatkoa kaikille!
- Re: Kainalossa "kyhmy", mikä tuomio?iirisrukka
- Re: Kainalossa "kyhmy", mikä tuomio?pippan