Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Huomenna lääkäriin, pelottaa.

Sain vihdoin tänään varatua ajan lääkärille. En tiedä mitä siellä tapahtuu, viisastunko enempää vai jatkuuko tämä kauhea piina ja paine, mikä meinaa tehdä normaali elämän vaikeaksi.
Oireita on ollut muutaman kuukauden, olen koettanut painaa niitä taka-alalle ja elää normaalisti.
Minulla on vasemman rinnan alueella epämääräisiä kipuja, jotka tuntuisivat välillä eri kohdissa. Lisäksi vasen käteni on ollut puutuneen tuntuinen. Kainalon alue aristaa, varsinkin yksi kohta siellä. Käsi hakeutuu sinne jatkuvasti, olen koettanut tunnustella. En ole varma tunnenko jotain.
Anteeksi, tämä epäselvä sepustus, mutta tiedän että tiedätte mitä vaihetta käyn nyt läpi.
Haluaisin kysyä, voiko lääkäri tehdä huomisella vastaanotolla muutakin kuin tunnustella, voiko hän esim. ultrata samanten?
Olen menossa yksityiselle lääkärille, ja hirvittää tämän kaiken hintakin. Onkohan ne tutkimukset kalliita, ja onko esim. mammo kivulias? Toki varmaan nyt, kun rinta aristaa muutenkin.
Kauheasti kysymyksiä, mieli myllertää ja etukäteen pelkään tulevaa yötä, en ole nukkunut kunnolla aikoihin.
Toivottavasti, en loukannut ketään näillä "valituksillani". Olen lukenut viestejänne ihaillen, olette suuremmoisia ihmisiä. Kaikkea hyvää!
blue | 6.2.2008 klo 21:52:50