Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kasvain sääressä

Hei! Sanoivatko lääkärit mitään, että minkälaisesta kasvaimesta on mahdollisesti kyse? Se vaikuttaa paljon ennusteeseen. Onko kyseessä kenties sarkooma? Minulla on ollut sidekudossyöpä (eli kondrosarkooma) jo vaikka kuinka kauan. Pääkasvain poistettiin kylkiluista -93. Sen jälkeen se on uusiutunut monta kertaa keuhkoihin ja ilmeisesti nyt taas on minipatti keuhkoissa... :( Tiedän totisesti miltä sinusta tuntuu. Minä sain kuulla pahoista soluistani ylioppilaskirjoitusten aikaan. Se oli tosi kurjaa kun muut riensivät "kohti elämää" ja itsellä se oli katkolla. Tai siis siltä se tuntui.

Älä huoli taloudellisista asioista. Jos et pysty opiskelemaan, niin ole reilusti sairaslomalla. Sairaalasta voit pyytää sosiaalineuvojaa auttamaan sinua selvittämään mihin kaikkiin tukiin olet oikeutettu.

Tsemppiä! :)
rapsi | 18.3.2007 klo 18:43:01