Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kasvain sääressä

Ei minkäänlaista tietoa mistään. :(

Ohutneulanäytteestä ei kuulema pystynyt sanomaan mitään sen tarkemmin pattien laadusta tai mistään muustakaan. Turhauttavaa kun ei tiedä edes vaihtoehtoja mitä odottaa tai toivoa. Ihan itse olen päätellyt että koska oli puhe solumuutoksista niin kyseessä on kasvain.

Olen yrittänyt lukea ja etsiä tietoa, mikä ei välttämättä ole viisasta koska tieto tunnetusti lisää tuskaa. Sarkoomista en ole kovin paljon löytänyt suomeksi asiaa, ainakaan mitään rohkaisevaa ja positiivista.

Hieman mietityttää nuo aikataulut, lääkärit ovat puhuneet että mennään suhteellisen nopealla aikataululla eteenpäin, nyt kuitenkin ohutenulanäytteestä on aikaa kohta kaksi kuukautta. Kai se on se että odottavan aika on pitkä.

Muistatko millaisella aikataululla sinun sarkoomasi tutkittiin, todettiin ja leikattiin?
Pinni | 19.3.2007 klo 16:53:01