Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!

Kiitos todella paljon vastauksestasi Hilleviivi. Kuinka monia sinulla noita imusolmukkeita oli ja missä kaikkialla? Sinua on siis jo hoidettu? Käytkö nyt sitten vain kontrolleissa vai? Hienoa, jos olet selvinnyt siitä! Juu, tuo rasvanidus on sen imusolmukkeen ydin. Sinulla ilmeisesti huomattiin samantien pelkän mallin ja noiden isoimpien koon takia, ettei kaikki ole ok? Mulla lääkärit ei kerro yhtään mitään. Selitti kyllä että malli mulla ok ja rasvanidus löytyy, jotka on kuulemma hyviä merkkejä, mutta ei sekään kai sitä sitten 100%:sti takaa, ettei voisi olla pahanlaatuista, kerta koepalan haluaa. Kyllä oireet on vahvoja. Ehkä myös sen takia on syytä tutkia nuo imusolmukkeet. Olen kyllä hyvin tyytyväinen, että tutkivat. Olen kuitenkin jo suhteellisen kauan näistä oireista kärsinyt. Helpottaa jo tämä, että täällä saa tuntojaan "purkaa", vaikkei loppujenlopuksi sitä pahinta löytyisikään, jota tietysti eniten toivoo, ettei sitä olisi.
Samaria | 17.11.2009 klo 20:45:10