Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!
Todella monessa paikkaa sinulla ollut noita turvonneita imusolmukkeita. Oliko sinulla muita oireita silloin, vai huomasitko vain patit ja menit lääkäriin? Oliko sinulla veriarvot ok, vai huomasiko niistä jo jotain? Anteeksi tämä utelu. Tuntuu pahalle udella tällaisia asioita, kun sinulla kuitenkin tilanne nyt hyvä ja joudut minun takiani palaamaan siihen kaiken sen inhottavan alkuun. Olen kyllä ajatellut asioita monelta kannalta ja tiedän, että meillä täällä on hyvät hoidot. Täytyy vaan yrittää ajatella positiivisesti. Itselläni kyllä semmoinen tunne, ettei näissä olisi mitään pahaa (ihmisillä kun tuntuu aina olevan tietynlainen suojelumekanismi, mikä sulkee pahan pois). Minulla kuitenkin on ollut osa noista turvonneista imusolmukkeista useamman vuoden, mutta eivät ole kasvaneet. Tosin eivät ole pienentyneetkään. Koskaan eivät ole olleet kipeät, paitsi välillä on tuntunut esimerkiksi kaulassa ja hartioissa jännää "kiristystä". Niitähän sitten ultrassa ja tietokonekuvassa löytyi enemmän, mitä itse olin tiennyt/tuntenut edes olemassa olevan. Näytin patit lääkärille siinä sivussa, kun menin alunperin näiden muiden oireitteni takia vastaanotolle. Olin päättänyt, että sen kerran kun lääkäriin menen, näytän ja kerron kaiken. Listahan mulla oli mukana, koska en varmasti ilman sitä olisi kaikkea muistanut. Se vain harmittaa, kun ei ole varaa yksityiselle, niin kunnallisella joutuu aina odottamaan. Olen kyllä varautunut siihen, että tässä varmasti kestää, ennenkuin saan mitään vastauksia mihinkään.- Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!hilleviivi
- Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!hilleviivi
- Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!Samaria
- Re: Lymfoomasta tietoa tarvitseva!hilleviivi