Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Keuhko kärjestään menny kasaan ja perjantaina tieto bronkoskopian näytteistä

Olin viikko sitten bronkoskopiassa. Sattumalöydöksenä tammikuussa viipalekuvauksen myötä huomattiin oikean keuhkon painuneen kasaan. Thoraxit vahvistivat ilmiön olevan edelleen olemassa.

Siis joko minusta tulee näiden sivujen suurkuluttaja tai vetäydyn kuoreeni. Minulla on astma ja copd, kilpirauhasen vajaatoiminta ja sokeritauti- eli en ole leikkauskohteena ideaalipotilas.

En tiedä miltä tuntuu- enkä sitä miltä pitäis tuntua. Olen turta, lamaantunut. Ei taida valveillaoloajasta mennä tuntia niin etten muistaisi asiaa. En pelkää edessä olevia kipuja, sairastellut viime vuodet ja tottunut niihin. EN tiedä pelkäänkö oikeastaan edes kuolemaa...

Olen aina ollut taistelija, vastavirtaan kulkija. nyt olen tilanteessa, etten tiedä jaksanko aloittaa kamppailua. turhuuksien turhuus- kaikki on turhuutta.

no, itseänihän saan syyttää. 35 vuotta aktiivista tupakointia takana. Ei ole ollut kyse ettenkö olisi tiennyt- niinpä niin. Eihän se pitänyt minun kohdalle osua... Sitä saa itä tilaa!
Tiedä sitten kuinka tämän kanssa osaa elää, tuskin rohkeus riittää kertaratkaisuunkaan hoitojen osalta. 33 pitkää tuntia vielä edessä - ilmoitan sitten kuinka mennään eteenpäin.
sedu07 | 28.2.2008 klo 01:21:18