Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Rinnan jomotus
Hei!Minulla alkoi toukokuussa 2008 epämääräiset tuntemukset oikeassa rinnassani, tarkkaa paikkaa en osaa paikallistaa. Minulla on suuret rinnat (E-kuppi) ja ne ovat kyhmyiset, mitään selkeää pattia niistä ei löydy tunnustelemalla. Kivun vuoksi viime elokuussa tehtiin mammografia, jossa ei löytynyt mitään erikoista ja kainalot puhtaat. Ajoittain näiden 9 kk:n aikana kipu on ollut vähäisempää, mutta nyt taas n. kuukauden ajan mahallaan nukkuminen on ollut vaikeaa ja vihlontaa/ jomotusta on ollut päivittäin, ajoittain myös kainalon alueella. Olkapää ja käsivarsi myös kipeänä ja niskat aivan jumissa. Samat lihastuntemukset olivat myös viime loppukesästä, jolloin kivut olivat myös päivittäisiä. Mutta... ajatukset syövän mahdollisuudesta valtaavat päivittäin useasti mielen. Voiko nämä tuntemukset olla vain lihasperäisiä vai onko minulla rintasyöpää? Kokemuksia kiitos.
- Rinnan jomotusPunahilkka-75
- Re: Rinnan jomotusKarhutar
- Re: Rinnan jomotussirpukka