Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: follikulaarinen syöpä?
jatkoa äskeiseen, eli kaulakystasta, mikä se on? voiko minulla olla ennemmin sellainen? ihmetyttää vain ku kainalossakin on patti ollut jo puolv. ja sitten toi kylkiluu kipeä. Vai voisiko ne johtua jostain muusta. voisiko sittenkin olla jokin muu, kuin syöpä?Mutta mikä toi kaulakysta on? tiedän että se esiintyy pattina kaulalla, mutta onko se vaarallinen? onko se syöpä ja mitkä on ennusteet? paraneeko vai voiko levitä? vai onko edes syöpä? miten hoidetaan? Mulla toi patti on leuan alla, ennen se oli pyöreä, mutta nyt se on kasvanut hieman ylöspäin joten on soikea. se on siis samassa kohdassa mistä mitataan ihmiseltä pulssi. Kipua on vähän jos koskee. Jotkut puhuu iho-ongelmista, minulla iho on kuiva ja kutisee, mutta se on aina talviaikaa. väsymys on kova, nukun 10-12h yöunet ja vielä n. 1,5h päikkärit, mutta eikö kilpirauhasen liikatoimintaan kuulu sellainen, tai tällä hetkellä olen vajaalla. Hikoilen älyttömästi, mutta en tiedä voiko sekin liittyä tähän kilpirauhaseen vaikka arvot ovatkin vajaalla, mutta välil tuntuu että olen liikatoiminnalla. Arvot tsh vähä yli 3 ja t4v 19. Kurkku ajoittain kutiaa ja sit alkaa yskittää, mut yskiä ei vois ku se lisää kutinaa. oire kestää hetken, sit alkaa kuumottaa ja tuntuu että kertyy limaa tuohon patin kohdalle. voiko mulla olla syöpää? Samoin mulla on usein huonoa oloa, varsinkin aamuisin heikottaa. taitaa vaikuttaa pahalle, olen nii varma että mulla on syöpä. en vaa jaksais enää yksin miettiä. voikun joku edes ottais jotenkin kantaa. en saa mistään jutteluseuraa kenen kanssa puhua tästä, olen todella huolissani. viikon päästä vasta pääsen uä tutkimukseen. olisi kiva että joku jaksais auttaa ja sanoa jotain vaikka olis huonoa sanottavaa, haluan tietää mitä tämä voi olla.
Niin ja sellaista vielä kysyisin jos tämä olis follikulaarista syöpää, nii huomaako uä tutkimuksissa jos sellaista on, vaikkei siitä nää onko se hyvän vai pahanlaatuista? mut näkeekö siitä jos mulla olis nyt se follikulaarinen syöpä vaikkei nää mitä tyyppiä. en osaa oikee selittää, mut kaippa ymmärrätte. Kauheesti kysymyksiä:/ Kiitos jos jaksoit lukea!
- follikulaarinen syöpä?pelokas-
- Re: follikulaarinen syöpä?pelokas-
- Re: follikulaarinen syöpä?tigemauk
- Re: follikulaarinen syöpä?punatulkku