Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: follikulaarinen syöpä?
en tiedä kenestä puhut. mutta en ymmärrä miksi noin sanot. olen käynyt lääkärillä ja lääkäri laittoi mulle lähetteen. miten voisin jotain sairautta keksiä tai pelkää jos oireet on. patit kaulalla ym. ja vielä kun on toi kilpirauhasen liikatoiminta johonka tuo liittyy. olen itse mielenterveyshoitaja ja jos mulla niitä ongelmia olisi, olis se varmaan tullut ilmi jo psygolokisissa testeissä. mut ihan kiva että osaat myös huomioida tuon. ehkä kuvittelen liikaa ja pelkään, mutta nyt on kyllä aihettakin. vai voitko näiden oireiden perusteella sanoa varmaksi ettei mitään ole vialla? se olis hienoa! ja halusin vain kysellä toisilta ihan mielenrauhani takia, en jaksa miettiä yksin. ehkä olen vainoharhainen niinkuin ajattelet, mutta mua todella jännittää! sitähän ei koskaan tiedä mitä on!- follikulaarinen syöpä?pelokas-
- Re: follikulaarinen syöpä?pelokas-
- Re: follikulaarinen syöpä?tigemauk
- Re: follikulaarinen syöpä?punatulkku