Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: fibroadenoma??

...Mä sain ruinaamalla sitten sinne kirran polille sen ajan, että se kirurgi katsoo tätä. Sen papareissa luki, että mun patti ois muka (!!!) 1,5cm. En oo koskaan tätä kirurgia edes tavannut, joten aika omaperäistä vaan päättää ettei leikata! Vaadin leikkausta! Tuo on niin suuri, että en pysty tarkkailemaan sitä jatkossakaan... Ja jostakin kuullut, että voi muuttua pahanlaatuiseksi. Taitaa vähän lääkäristä riippua miten kukakin sanoo... Aika on vasta juhannuksen jälkeen. Joten odotteluksi menee taas. Onneksi olen kuitenkin diagnoosin saanut jo.

Voimia sinulle. Tiedän tarkalleen miltä tuntuu odottaa... minulle siihen meni 2kk! Olet nuori vielä, kuten minäkin. Fibroadenoomat ovat hyvin tyypillisiä meidän ikäsillä nuorilla naisilla. Mutta koskaan ei tietysti voi poissulkea sitä huonointakaan vaihtoehtoa! Mutta, koita kuitenkin olla miettimättä sitä liikaa!

Kirjoittele sitten kuulumisia tänne kun näyte on otettu, tai miksei aiemminkin! Koita nauttia kesästä kaiken keskellä. *voimahali*
MirameN | 9.6.2007 klo 19:21:18