Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: fibroadenoma??
Itselläni vähän saman tapainen tilanne, joten vastaan omista kokemuksista. Eli tällä hetkellä molemmat rinnat täynnä pahkuroita ja mammossa jo käyty. Huomenna ultra ja näytteiden otto. Minulla jo neljäs kerta kun rintoja operoidaan,on ollut kysta ja fibroja jotka on leikattu pois (savonlinnan keskussairaalassa) ja lääkäri ollut aina sitä mieltä että kaikki patit leikataan ja hyvä niin. Itse olen 28v, kolmen lapsen äiti ja käytössä yhdistelmä pillerit ja harmittavaa kyllä aloin taas tupakoimaan vaikka tiedossa on sekin ettei pillerit ja tupakointi sovi yhteen. Itse olen tullut siihen tulokseen että minulla patit aiheuttaa pillerit ja vahvistusta asialle olen saanut myös lääkäreiltä joten pillerien syönti loppuu näihin tutkimuksiin. Toivottavasti fibrosi leikataan niin kuin toivottavasti minunkin taas tällä kertaa (huomenna viisaampi) ja vaadi leikkausta nukutuksessa,omani leikkaus paikallispuudutuksessa ei onnistunut niin hyvin kuin lääkäri kuvitteli ja traumat jäi mutta toinen leikkaus olikin automaattisesti nukutuksessa. Olipas sepostus mutta tsemppiä kuitenkin ja kyllä tämä epätietoisuus ja pelko on sietämätöntä:(- fibroadenoma??MirameN
- Re: fibroadenoma??sunshine
- Re: fibroadenoma??MirameN
- Re: fibroadenoma??ElinaSofia
- Re: fibroadenoma??persona non grata
- Re: fibroadenoma??janetta