Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kipu vasemmassa kylkiluun reunassa (rusto-osassa ?)

Hei Marri,

Olen kuullut, että Tietzenin syndroomassa voi kylkirustossa todella esiintyä myös "patteja". Minun tapauksessani niitä ei ole.

Luonnollisesti olisi varmasti hyvä, että löytäisit luotettavan lääkärin. Itse olen huomannut, että Tietzeni on sellainen enemmän ja vähemmän tuntematon vaiva. Osa lääkäreistä on sanonut että se menee ohi parissa päivässä ja osan mielestä se voi olla vuosienkin juttu, jopa kroonistumisen mahdollisuus on olemassa.

Olen itse saanut apua reumakipulääkkeestä ja ns. sivelyvoiteesta. Burana joutaa minun tapauksessani roskakoppaan...kamala myrkky ilman mitään apua.

Selvitä ihmeessä mikä kyljessäsi vaimaltaa. Kuten huomata saamme, kaikki ei ole vakavaa. Pitkäaikaisuus ja kivut kyljen rusto-osassa ja kylkikaaressa liittyvät Tietzenin syndroomaan, joka on sinänsä vaaraton, mutta saattaa olla hyvinkin ikävä.
Sitruunamelissa | 18.1.2010 klo 12:47:18