Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: melanooman toteamisesta

Hei Luvaton,
Kirjoitit että koska vartijaimusolmukkeestasi ei löytynyt etäpesäkettä niin on todennäköistä ettei se ole levinnyt. Minulle lääkäri sanoi, että ellei etäpesäkettä vartijasta löydy, on varmaa ettei ole ehtinyt levitä (no, varmaa ja varmaa..). Täytyykin tinkata tuota viikon päästä kun menen kuulemaan omat tulokseni.

Kiva että kerroit kainalosi tilanteesta. Omasta vartijan poistostani on kulunut vasta 2 viikkoa ja jo alkaa tuskastuttaa kun kainalossa tuntuu edelleen aralta ja käsi on pullea (luomi oli kyynärvarressa).

Jeps, ei tätä syöpää oikein voi unohtaa. Olen kympillä kanssasi samaa mieltä siitä on paska juttu se on! Olen myös miettinyt sitä, että jos nyt on niin onnellisesti että minultakin se olisi tältä erin poissa, niin pitääkö minun sanoa edelleen että minulla on melanooma vai voinko sanoa "minulla oli.." tai missä vaiheessa voi sanoa että se oli mutta ei ole enää..
arja | 28.12.2006 klo 17:24:18