Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

suolistosyöpäkö? apua!?

Hei, olen siis 23v mies. Olen kärsinyt epämääräisistä vatsaoireista nyt noin 4kk. Oireina minulla siis on ripuli ja kuumeilu. Ripuli ei varsinaisesti ole akuuttia ripulia, eli minulla ei tule kiire vessaan, mutta löysää ja joskus myös muodotonta ulostetta se on kumminkin. Kuume taas ei ikinä nouse yli 37,5. saatan olla viikon kuumeessa, sitten pari pvä terveenä, ja sen jälkeen kuume nousee taas. Se pyörii aina 37,1-37,5 välillä. Kuumen myötä oloni menee sitten huonoksi. Pahaolo ja muutenkin niin sairas fiilis. Myös kuumeessa jos menen kauppaan tai olen auton kyydissä, silmäni ikään kuin menevät solmuun, minulle tulee todella pahaolo.Olen käynyt lääkärissä jo verikokeissa.

Kaikki maholliset veriarvot minulta siis katsottiin, kilpirauhas arvot yms. kaikki oli normaalit, paitsi hemoglobiini oli hieman korkealla. Myös ulosteviljely minulta katsottiin, eikä siitä löytynyt mitään bakteereja tai verta...mysteeri oireet vaan jatkuvat, nyt olen ollut puolitoista viikkoa taas pikku kuumeessa, lääkäri soittoaika ensiviikon tiistaina taas jatkotutkimuksia varten.

mutta ajatuksia?
sopiiki oireeni suolisto syöpään? alkaa pelottamaan taas urakalla tämä, kevätkin on jo ja ulkona niin kaunisilma, tahtoisin vaan mennä sinne lenkkeilemään, mutta ei pysty :(
Timbbah | 23.4.2011 klo 13:50:21