Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutus
asia on näin ,olen 25 vuotias jolla 4KUUKAUTTA sitten löytyi vasemmasta selvästi tuntuva tuumori...-mammografiaan siis-siellä oliat tylyjä ja vaikka patti oli iso 3cm niin tulokset 2 viikon päästä-----alkoi dokaus.tulosten tultua totesi että MAHD fibroaneooma NO kiut olivat yhtäkkiä sietämättömät,ei ain rinnassa vaan joka paikasta niin että itkin ja huusin koko yön, tuntui kun kroppaani nakertaa koko ajan joku sairaus joka on niin tuskallista.hemoon ja ottivat kaikki veriarvot.leukosyyttien viitearvot oli huomaattavat.tk lääkäriin siis joka läysi nyt kyhmyn oikesta rinnasta JA nivusista.määräsi pameja.kivut pahenee ja molempia rintoja jyskyttää jomottaa ja pistelee .toinnen on kivi kova suuri pallo koko rinta.suvussa isän puolelta syöpää samoin äidin,ja olen pyytänyt sairaalaan pääsyä että tietäisin oleani turvassa..ei haluuvat et ravaan lisää labroissa VAAN EI OLIS VOIMIA OLEN KALMAN KALPEA.neuvokaa jos kiinnostaa..itken- ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutuspersona non grata
- Re: ansaitseeko ent.narkki hoitoa syöpään,vai miks tää kidutuspersona non grata