Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Silmäoireet aivokasvaimissa?

Hei

Minulla on ilmennyt ns. silmävärve molemmissa silmissä. Eli silmät nykivät tai omalla kohdallani enemmänkin pyörivät pientä liikettä. Olen menossa magneettikuviin, mutta haluaisin saada tietoa siitä, onko täällä muita silmäoireellisia ja minkälaisis oireista olette kärsineet.

Tämä tilanne on kauhean pelottava. Tuntuu, että sykerryn itseeni, vaikka kuinka koitan ajatella positiivisesti. Mutta suurimpina juttuina on nyt myös tiedon jano... Haluan kauheasti saada tietoa siitä, minkälaisilla oireilla on muilla ollut aivokasvaimia, onko tämä värve tuttu muille.

Iltaisin on kaikkein vaikeinta. Kai se on väsymyskin... Mutta silloin silmien liikehdintä todella haittaa näkemistä.

Tukekaa, auttakaa, jos vain jotain teillä on kerrottavana. Huonotkin kokemkset, kaikki tieto, kaikki kuitenkin auttaa. Tämä tyhjän päällä olo on vaikeinta.

Kiitos etukäteen!!! Ja valoa kaikille, risukasoihinkin. :)

Pajunkissa

Pajunkissa | 24.4.2007 klo 11:17:13