Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: tuon syövän etenemisestä vielä hiukan...
Heiälä liikaa hermoile etukäteen, pian saat tuloksia ja on vielä mahdollista että koko patti ei ole syöpää lainkaan. Ja vaikka niin ikävästi olisi, että pahanlaatuinen olisikin, on kasvain kumminkin tosi pieni vielä, joten empä nyt ihan heti uskoisi sen levinneen...
Sun oireethan voi aivan mainiosti johtua mistä tahansa muusta ja tuo jännitys ja pelko tekee oivan lisänsä vielä. Muistan itse, kun viime kesän lopulla sain diagnoosini ja odottelin levinneisyystutkimusten vastauksia kauhuissani, löysin itseltäni kaikki mahdolliset oireet. Ja tuota kuumeilua ja jalkasärkyä minullakin oli ollut itse asiassa jo pitkään ennen diagnoosin saamistakin, mutta kuitenkin osoittautui niin onnellisesti, että syöpäni ei ollut levinnyt:)
Älä siis liikaa mieti etukäteen huonoja vaihtoehtoja, vaikka tiedän että helpommin sanottu kuin tehty. Todennäköisesti pattisi on joko vaaraton tai sitten jos on syöpää, saat järeät hoidot ja olet hyvissä käsissä. Älä huoli!
- Re: tuon syövän etenemisestä vielä hiukan...cry