Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

suolessa syöpä(kö)?

Minulla on jo jonkin aikaa tullut peräsuolesta kirkasta, välillä runsastakin verenvuotoa, ulostaminen on vaikeaa sekä kivuliasta ja siksi en saa suoltani tyhjennettyä kunnolla.
Kävin vajaa viikko sitten suolen tähystyksessä jossa otettiin parista verestävästä kohdasta koepalat ja ne lähetettiin patologille, tulokset tulee 3 viikon päästä.

Nyt tähystyksen jälkeen mulla on ollut aaltomaista pahoinvointia, kylmän ja kuuman tunnetta vuorotellen sekä armotonta väsymystä...

Onko kellään ollut vastaavia oireita ja mitä sieltä suolesta silloin löytyi.. Pelkään todella paljon, että minulla on syöpä ja vaikka kuinka yritän ajatella, että odota rauhassa tulosten selviämistä ja mieti vasta sitten. Hiipii jo kohta ajatuksiin mitä jos se on syöpä...

Kertokaa kokemuksianne, rauhoittakaa mieleni ja kertokaa ettei vielä kannata huolehtia...
katjes | 1.6.2008 klo 10:31:00