Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

suolistosyöpäkö minulla, apua!

Hei,

Koska muilta nettipalstoilta en ole vastauksia saanut, kopioin tekstini myös tänne. Toivon hartaasti, että kehitän tämän(kin) pääni sisällä, mutta silti:

Hei! Osaisikohan joku antaa vinkkiä, mikä minua mahtaa vaivata. Olen 36-vuotias, kaksi sektiota takana, josta viimeisin keväällä -09.Ekasta syntyi monikkolapset ja sen jälkeen sisuskaluni eivät ole olleet paikallaan, mm. seksi tekee tosi kipeää aluksi. Olen sitä mieltä, että sisäelimeni ovat jotenkin väärässä paikassa. Jo ennen tämän viimeisen lapsen raskautta aloin tuntea paineen tunnetta vasemmalla puolella, itse luulin, että vatsassa, mutta paineen tunne onkin suolistossa. Aluksi se oli vain paineen tunnetta ja kävin pariin kertaan gynellä ja hän ultrasi ja sanoi, että asiat kunnossa. Mutta eihän ultralla näe suoliston tilannetta? Nyt tuo paineen tunne on alkanut vaivaamaan, alue on arka ja nyttemmin jopa kipeäkin, ei kuitenkaan paljon. Pelkään ihan hirveästi, että minulla on suolistosyöpä. Ummetusta ei ole, mutta uloste on välillä kovaa, välillä normaalia. Pelkään aivan hirveästi, mikä tuolla alhaalla suolistossa voisi olla. Olen paikallistanut kuvien perusteella paikan paksusuoleksi ja lääkärin mukaan kohta, missä on mutka suolistossa. Painelemalla lääkäri ei tuntenut mitään. Itse luulen tuntevani jotain. Lääkäriin olen menossa, mutta sitä ennen, auttakaa!!!!

Mietin myös, josko voisi olla synnytyselinten laskeuma kun tuo seksikin sattuu. Mutta kyllä kai tämän olisi lääkäri huomannut kun olen gynellä käynyt?

**
Eikö kukaan osaa/halua sanoa mitään? Tuo paineen tunne tuntuu erityisesti kun esimerkiksi touhuan keittiössä ja nojaan esim. tiskipöytään. Kohta on JUURI siinä. Nyttemmin (johtuuko sitten omasta painelusta vai mistä) on alkanut kipua säteillä lonkkaan, nivuseen ja alaselkään. Auttakaa nyt joku!!
**

Olen varannut ajan sisätautien lääkärille, joka on erikoistunut gastroenterologiseen kirurgiaan. Luultavasti tähän asiaan pätevä lääkäri?
Miiu | 21.5.2010 klo 11:51:03