Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Rakas äitini <3
Voi, mä olen tosi pahoillani :(Ei oikeen löydy sanoja, itsellä tulee huomenna 2kk äidin kuolemasta.
Loppuajat on kyllä surullista katseltavaa ja kun ei oikein voi tehdä mitään. Ei voi kun olla vierellä.
Mä olen kans niin vihanen taas vaihteeks. Inhoon koko syöpää. Olen vihainen syövälle ja ajoittain tunnen suuttumusta äitiäkin kohtaan. vaikka eihän hän itse voinut sitä syöpää aiheuttaa, ei mitenkään. Hän myös eli terveellisesti ja oli kaikin puolin hyvä ihminen..
välillä tekis mieli huutaa ja raivota ja potkia kaikkee eteen tulevaa..tekis mieli mennä metsään ja huutaa siellä..
olen vaan niin katkera. Niin katkera.
ja pahin tässä on vielä se, että pelkään itsekin henkeni puolesta. Jonain päivänä ehkä itsekin sairastun samaan pas...a syöpään. SIlle ei vaan voi mitään ja mun täytyy elää sen tiedon kanssa. aaaaarrrrrrghhhhh.
niin ja siis meidän äiti sairastu keuhkosyöpään koska meiän kotona oli asbestia ja siksi pelkään että minäkin saan samankohtalon., leikin paljon siinä tilassa missä sitä asbestia oli.
kauheeta vuodatusta taas.
- Rakas äitini <3Rva70s
- Re: Rakas äitini <3elokuu
- Re: Rakas äitini <3sutinah