Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: poissa
Tuskan kestosta ei ole tietoa.. Mutta tiedän että se loppuu aikanaan. Tilalle tulee haikea hyvä mieli läheistä muistellessa. Äitini kuoli viikko sitten, 23.10.Olin myös erittäin läheinen äitini kanssa.. En ollut paikalla, tosin vierailin edellis iltana hänen luonaan..
Ikävä pysäyttää koko maailmani, ja tuska tuntuu toisinaan tappavalta. Mutta se menee ohi. Aikanaan.
Menetin niin rakkaan veljeni 13 vuotta sitten. Sekin suru helpotti vuosien saatossa. Minulla on jäljellä sellainen lämmin, mukava tunne, kun ajattelen veljeäni. Usein mietin naureskellen, että kun on taas tullut tehtyä sitä ja tätä, että Osku olisi takuulla nauranut ittesä kipeäksi mun toilauksille :)
Kyllä se helpottaa..
Tiedän ettei nää sanat nyt juuri lohduta, sillä itse käyn samaa surutyötä läpi juuri ja tuntuu, ettei elämä enää koskaan maistu elämälle..
Aika parantaa haavat, vaikkakin haavoista jää aina jonkinlainen arpi.
- poissamamma
- Re: poissaMurmeli
- Re: poissatulppu
- Re: poissamamma
- Re: poissatulppu
- Re: poissaLohduton
- Re: poissamamma