Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: poissa

Lämmin osaanotto yksitellen teille kaikille suureen suruun! (tuntuu hirveältä laittaa suruvalittelut näin “nippuun”, -anteeksi!)..
Itse olen ollut leskenä nyt 8kk ja tuska tuntuu kovin tuoreelta.. enkä ajottain ole ihan varma olenko vieläkään ymmärtänyt, että Rakkaimpani ei tule takaisin... Ikävä on hirveä! Ehkä tuskan lieventyminen on näkynyt itkun määrässä?? saattaa olla jo kaksi päivää peräkkäin, etten ole itkenyt (tai sitten olen väsynyt itkemään, kuka tietää).. Kovinhan se on yksilöllistä, mutta niin olen kuullut nyt parilta leskeltä, että kaksi vuotta se vie, että pääsee yli ja siihen olen itse jotenkin tarttunut. Tosin en tiedä kuinka kestän senkään ajan, mutta olenhan kestänyt tähänkin asti! Jokaisesta selvitystä päivästä ylpeänä! Tämä on sellaista omaa taistelua aikaa ja ahdistusta vastaan. Odottaen aikaa, jolloin voin ajatella kuten Murmeli veljestään.. Kivuttomasti ja onnellisena saadusta, eikä katkerana menetyksestä.

Nyt vielä poukkoilen elämän merellä kuin korkki, surun aaltojen ja välillä myrskyjen riepottelemana toiveena päästä rantaan, joka ehkä siintää usvaisessa horisontissa.. välillä kauhon vimmatusti, pimeinä hetkinä kun valoa ei näy ja väsyttää.. annan aaltojen kuljettaa..
Lohduttaa tieto siitä etten ole ainoa korkki sielä meressä!

Hurjasti voimia teille kaikille!
-Lohduton
Lohduton | 30.10.2006 klo 00:41:41