Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Lintu äidin haudalla
Minä olen kokenut monesti jo tuon luonnon lähettiläiden lohdun.Heti Pinjan kuoleman jälkeisenä aamuna 12.8.05 takapihalla kävellessäni aamu 7 itkuisena lennähti pieni lintu eteeni.Napitti samalla tavoin silmiini ja ei pelännyt minua.Juttelinkin sille...voi Pinjasein...siinäkö linnun selässä istut?
Myös perhoset lensivät kädelle istumaan 3 päivää Pinskun lähdön jälkeen...samoin orava tuli lähemmäs kuin koskaan ja katseli nappisilmillään minua silmiin.
Oravat olivat Pinjan lempieläimiä,näimme niitä usein takapihallamme-katselimme niiden puuhia ja kuvasimme videokameralla touhujaan.
Jouluna,kun alkoi itkettää kaiken touhuamisen ja ruuanlaiton keskellä ja pakenin metsään,itkin siellä tuskaani pois-jotta voisin palata perheen pariin.Yht'äkkiä kuulin kovaa sirkutusta matalasta männiköstä.Hiivin lumisten oksien alta ja ...
siellä sirkutti talitintti ja punatulkku.Ne eivät lentäneet pois tullessani vaan lauloivat suruni pois.Henkeä pidätellen koin että siinä oli äitini ja Pinskumme lohduttamassa minua.
Nyt vasta 11.4 kun vein kukkia kullannuppumme haudalle 8 kk Pinskumme kuolemasta...
istui pieni lintu puussa ja lauloi.Se katseli minua perään kun kävelin haudalle.Koin senkin terveisenä taivaasta lapseltani-
"Olen äiti aina lähelläsi.
Tuulen hellässä henkäyksessä.
Muodossa linnun ja oravan.
Sateiden pisaroinnissa,
auringonpaisteessa-lämmössä sen.
Tulen luoksesi
perhona liitäen,
lintuna taivaalla kiitäen.
Olen aina
luonasi sun.
Olethan äitini rakas mun!"
Sinulle lohtuhalit<3 Pinjaenkelin äitiltä