Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Lintu äidin haudalla
Äitini kuoli reilu kuukausi sitten. Sen jälkeen on tapahtunut yhtä sun toista pientä. Tuollaista lintujuttua ei kuitenkaan ole tapahtunut, vaikka sitä olenkin toivonut, koska olen kuullut monelta vastaavia tapahtumia. Olen pyytänyt ja toivonut äidiltä merkkejä, ihan vaan suruani lieventämään.Eräs äitini antama kukka alkoi äidin kuoleman jälkeen kukkia kovasti. En ollut saanut sitä kukkaa kukkimaan moneen vuoteen ja se oli huonokuntoisen näköinen. Olin jo ajatellut heittää sen pois. No, nyt en kyllä heitä. Äidillä oli mahtava kyky saada kukat loistamaan.
Kerran tunsin äidin halauksen, kun itkin ikävääni. Joitakin päiviä sitten luin sohvalla kirjaa. Yhtäkkiä tunsin selvästi sormen kosketuksen kädessäni ja minulle tuli vahva tunne äidistä ja äidin käsistä. Se tuntui äidin sormen kosketukselta ja jotenkin "näin" sielujeni silmin äidin käden. Ehkä äiti kävi lohduttamassa.
Näitä äidin läheisyyden tunteita on ollut muitakin. Kukapa sen tietää ovatko tosia vai oman mielikuvituksen tuotetta, mutta haluan uskoa ne todeksi. Ja onko sillä väliä ovatko totta vai ei, kunhan ne tuovat hetkeksi lievitystä ahdistukseen ja suruun.
Paljon voimia kaikille. Ottakaa avosylin vastaan kaikki se lohtu mikä kohdallenne tulee. Niitäkin hetkiä tarvitaan tässä surun keskellä...
- Lintu äidin haudallaKyynelsilmä
- Re: Lintu äidin haudallaKyynelsilmä
- Re: Lintu äidin haudallapinjaenkeli
- Re: Lintu äidin haudallapinjaenkeli
- Re: Lintu äidin haudallaMynthon
- Re: Lintu äidin haudallasurusydän
- Re: Lintu äidin haudallakukkaveera