Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Aloitin kirjoittamisen tapahtumistamme ja surustani
Moikka!Tuo on hyvä idea. Itse tein koulussa psykologiantehtävän läheiseni kuolemasta, se helpotti hetkellisesti, kun siinä pala-palalta kävin sen ajan läpi. Ehkäpä halusin, että joku ymmärtäisi mitä helvettiä elämä silloin oli ja mitä tunnetiloja jouduin läpikäymään, yksin. Ihminen joka ei ole kokenut samaa, ei voi sanoa, että tiedän miltä sinusta tuntuu. Opettaja sanoi, että hän ei halunnut lopettaa aineeni lukemista, olin hänen mielestään niin upeasti ja rohkeasti kuvannut tunteeni. Minä kyllä suosittelen myös, että vois antaa jonkun lukea, koska se ainakin minulle oli tärkeää, kun opettaja sanoi siitä, miten jotkut joutuvat tuskaisen tien läpi kulkemaan, tuntui kuin hän olisi ollut ainoa, joka sillon ymmärsi. Täällä palstalla ihmiset ymmärtää. Tosi ikävää, kun löysin tämän palstan niin myöhään, mutta ihanaa, kun löysin.
- Re: Aloitin kirjoittamisen tapahtumistamme ja surustaniSusanne