Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Aloitin kirjoittamisen tapahtumistamme ja surustani
Minäkin olen ajatellut samaa ,kun olen lukenut "neidin" teinareita meidän alku ajoilta vuodelta 81. n 100 kertaa neidin kuoleman jälkeen .Tuntuisi oikealta purkaa sielunsyövereitä kerrankin kunnolla,mutta se on vaikeaa kun minä olen ns."tunteeton" ihminen ainakin omasta mielestä ja jonkin verran "neidin" mielestäkin.Mutta tällä kertaa on tullut pysäkki vastaan,kun ei ole joka iltaista porina kaveria,jonka kanssa voi puhua kavereista ja ym sen semmoisesta niiden "selän "takana(HEH HEH ).Omituista mutta nyt sen vasta tajuaa 5 viikon jälkeen "neidin" kuoleman jälkeen (pennut vähän samaa mieltä),tosin ennen kuolemaa kerkesimme "porista" kunnolla n3 kuukautta ja silti jäi 1000 kysymyst ja suunnaton kaipaus 25 vuoden jälkeen .Mutta on mukava lukea "neidin" tuntoja /toiminta ohjeita loka/marraskuulta joita hän oli kirjoittanut "piiloon" tietäen minun ne löytävän loppujen lopuksi.taas vähän hullua tekstiä vanhalta pariskunalta kun ruvettiin seurustelemaan niin nti.täytti just 14 ja minä16,mutta kuitenkin kerkesimme olla naimisissa 16v 14p tuloksena pojat 12 ja 14 vuotiaat.(nämä kun kaikki ajatukset osaisi kirjoittaa paperille olisi melko paksu pino paperia)TV.Mika & pojat- Re: Aloitin kirjoittamisen tapahtumistamme ja surustanimm