Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äidin kuolemasta jo kohta 2 vuotta vuotta ja vieläkin suren päivittäin
Minun äitini kuolemasta on kolme vuotta. Kirjoitin tänne paljon kun suru oli alussa.Nyt olen lukenut viestejä mutta en ole kirjoitellut. Surutyö oli alussa raskasta ja usein oli tunne etten siitä selviä. juuri kun luulin että olen edennyt menin taaksepäin. Sitä jatkui miltei kaksi vuotta. Ensimmäinen vuosi oli raskain.Sitä mietti mitä oli vuosi sitten tähän aikaan.Kaikki raskaat hoidot ja lopulta kuolema ja toivon menetys ja pettymys, miksi en saanut pitää äitiä, miksi muilla ikäisilläni on äiti. Pelkäsin myös että sairastun itse. Elämä on rakentunut uudelleen mutta erilaisena ilman äitiä. Tuntuu kuitenkin että äiti on jossain vaikka ei enää täällä. Tämän erilaisen elämän kanssa eläminen on vähitellen onnistunut. Muistelen äitiä aina.- Re: Äidin kuolemasta jo kohta 2 vuotta vuotta ja vieläkin suren päivittäinsusie