Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Ikävä ikävä IKÄVÄ

Yhdyn jokaiseen sanaasi. Minulle vaikeimpia ovat illat...hetket, jolloin on aikaa ajatella asioita. Hetket, jolloin kaikki pyörii mielessä. Päivääkään ei mene, ettei äiti olisi mielessäni...kohta hänen kuolemastaan tulee kuluneeksi puoli vuotta, enkä millään voi ymmärtää sitä. Miten aika voi mennä eteenpäin niin vauhdilla, kun se tuntuu toisaalta pysähtyneen? Kuvittelen itseni äidin vierelle sairaalaan, ja se tuntuu juuri tapahtuneen...
Välillä on ollut helpompaa, kun on niin kiire, etten ehdi pysähtymään. Mutta kyllä se suru sieltä kuitenkin puskee esiin, ja on läsnä. Tuntuu niin kauhealta ajatella loppuelämää ilman äitiä. Sitä ei kukaan voi tietää, kuinka kauan täällä ollaan -se me kaikki tiedetään..mutta kun on mahdollisesti edessä niin paljon nuoruutta, aikuisuutta, elämää ilman äitiä..miksi en saa jakaa tulevaisuuden asioita äidin kanssa?
Olen kiitollinen jokaisesta päivästä hänen kanssaan, mutta olisin toivonut niitä vielä monia monia lisää. Miten paljon vääryyttä täällä onkaan. Ei yhtään auta, että niin moni muukin asia tuntuu olevan sekaisin.
Kaipaan sinua Äiti ihan kauheasti! Tiedäthän, kuinka paljon merkitset minulle. <3
violet | 20.11.2007 klo 00:43:53