Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Ikävä ikävä IKÄVÄ
Hei Ninni 72Onpa teillä kovin ikävä ja raskas tilanne. Toivottavasti sinulle itsellesi ei ole tulossa mitään huonoja uutisia tutkimusten perusteella.
Sitä mietin itsekin, miten lapsemme (7- ja 8-vuotiaat) tulevat kärsimään nyt ja tulevaisuudessa, isän kuolemasta on aikaa nyt 2,5 kuukautta. Oma menetys on niin totaalinen, saatikka sitten pienten lasten - heillä ei ollut edes sitä yhteistää aikaa - minkä minä ja mieheni ehdimme viettää.
Nyt muistelemme päivittäin vanhoja hyviä aikoja, välillä taas lapset sanovat, ettei iskästä saa puhua. Vasta nyt olen alkanyt ymmärtää mieheni kuoleman lopullisuutta, en voi enää koskaan kertoa hänelle asioita. Nyt olisi jo tosi paljon juteltavaa, aina vaan on mielessä, että tästä ja tuostakin puhuisimme. En edes ole alkanut vielä käsittelemään sitä, mitä kaikkea muuta meiltä puuttuu, nyt kun isää ei enää ole.
Voimia kaikille t: Marathon
ps. Olin oikein huolestunut uusien syöpäasiakkaiden suhteen, jos lakko olisi tehyllä toteutunut. On varmasti täysin järjetöntä odotella syöpäleikkausta tai hoitoja, mitkä olisivat aina vaan siirtyneet lakon takia.
- Ikävä ikävä IKÄVÄMaama
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄninnu72
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄmarathon
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄEnkelintytär
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄsalla10
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄviolet
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄrainbow
- Re: Ikävä ikävä IKÄVÄIkävä isiä