Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Mä putoan
Hei, rakas ystävä, ei sinun tavikkaan jaksaa enempää, kuin mihin pystyt. Nyt on sinun aikasi hoitaa itseäsi, surra surusi, itkeä itkusi ja levätä.Oman prinsessani kuolemasta on jo reilut 10kk. enkä vieläkään edes jaksa ajatella töihin menoa. Vasta nyt on alkanut löytyä jonkinlaista pohjaa jalkojeni alle, mutta paljon tarvii paranemista, ennenkuin elämä normalisoituu sen verran, että pystyy uskomaan elämän jatkumiseen.
Vaikka elämä on sirpaleina, eikä mikään enää palaa entiselleen, olen kuitenkin saanut kaiken keskellä kokea, miten TaivaanIsä on alkanut näistä sirpaleista kokoamaan jotain uutta. Hänen hellässä hoidossaan saan olla niin rikkinäisenä, kuin olen ja kokea, miten Hänen vahvat ja rakastavat kätensä kantaa läpi tämänkin tuskan.
Miksi kysymyksiin emme saa vastauksia. Täällä epätäydellisessä maailmassa ei oikeuden mukaisuutta löydy. Mutta onneksi meillä on toivo paremmasta, täydellisestä taivaan kodista, missä viimeisetkin kyyneleet kuivataan.
Taivaan Isän sylihoito sinulle toivon rakas ystäväni, siinä olen itse nyt saanut olla ja elämä on alkanut eheytymään pienin askelin.
Toivottavasti sinulla on ystäviä, joiden kanssa saat jakaa kuormaasi. Itse jäin suruni kanssa aivan yksin. Jokainen meistä tarvii noita "kaksijalkaisia enkeleitä" olkapäiksi, mihin nojata, korviksi, jotka jaksavat kuunnella ja käsiksi, jotka auttavat, silloin, kun et yksin jaksa.
Ammatti apua kannatta myös hakea, siilä näin elämän peruuspilareita horjuttavasta kokemuksesta tuskin kukaan selviää ilman, eikä ole edes tarpeen. Huonosti hoidettu tai kesken jätetty surutyö vaatii varmasti jossain vaiheessa veronsa.
Voimia sinulle surusi taipaleella! Muista, et ole yksin, vaikka usein siltä tuntuu.
- Mä putoanbanzu
- Re: Mä putoanenkeliprinsessan äiti
- Re: Mä putoanÄiti
- Re: Mä putoanpinjaenkeli
- Re: Mä putoanbanzu
- Re: Mä putoanpinjaenkeli
- Re: Mä putoanspatos