Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mä putoan

Hei Sari <3
Mä jo tuol tilitin tuntojani isolle siskolle.Lisäisin vielä,että mulle serótoniini antoi alus voimaa ja iloa,mutta loppujen lopuksi ei ollutkaan hyvä,koska se antoi vääränlaista voimaa.Menin melekein manian puolelle,duraselpupu jyräs mut alleen...ihan karmeeta!

Nyt lääke poistumas elimistöstä lopullisesti ja alan olla itseni.Oma surullinenkin itseni.Jotenkin,minä,joka oon kuvitellut pystyväni itkeen ja sureen suljinkin itkuhanani ja otin ne pillerit,kun kerta psykiatri niin sanoo.
Itkut jäi itkemättä...ja paha olo kasaantuu sisään.Nyt käyn terapiassa ja napsin vaan unipillereit,että saan univelkani takasin.Jutteleminen ja oma aika,rauha,luonto ja musiikki ja jälleen kirjoittaminen auttavat eteenpäin.

Hiljaisuus ja yksin olo on mulle nyt uusi vetäytymisen siunaus!
Minä nautin vaan makoilusta,lukemisesta tai vaan musiikin kuuntelusta.Minä,jolla on aina ollut sata rautaa tulessa...
Terve neljänkympin kriisi =)

Pinsku,opetat yhä äitiäsi.On vielä paljon oppimista...

Tervetuloo Karhulaan.Kotkaan konserttiin.Olisi ihana nähä sutkin siel!

Halit<3siunaten,
Marju
pinjaenkeli | 9.3.2007 klo 22:25:07