Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äiti nukkui pois
Niin tutulta kuulostaa tuo kaikki. Meidän äiti nukkui pois puoli vuotta sitten ja meni kauan, ennen kuin asian edes tajusi. Edelleen äiti on mielessä joka päivä ja tunnen hänen tuoksunsa ja läsnäolonsa melkein päivittäin. Niin julmalta ja epäoikeudenmukaiselta tuntuu se, että elämäniloinen, tarmoa täynnä oleva ihminen tempaistaan yht`äkkiä pois täältä, kaikesta. Masentunut olo tuli pari kuukautta sitten ja nyt olen niin niin vihainen syövälle. Sille pirulaiselle, joka salakavalasti tulee ja tekee tuhojaan ja lopulta vie rakkaamme. Ehdin muutaman minuutin saatella äitiä sinne paremmalle puolelle (näin tahdon uskoa) ennen kuin hän lakkasi hengittämästä. En tiedä. koska tämän asian todella ymmärtää, kun edelleenkin olen soittamassa äidille kaikenlaisista asioista. Jopa hautajaispäivänä olin soittamassa, että haluaako hän hautajisista yijäänyttä ruokaa....Voimia teille kaikille rakkaanne menettäneille ! Kyllähän tämän kanssa elää voi, mutta aikaa se vie, ennen kuin ilo elmämään löytyy, vaikka rakkaamme tuolla pilven reunalla kuinka ajattelisivat, että älkää itkekö ja surko, nyt on hyvä olla.
- Äiti nukkui poissutinah
- Re: Äiti nukkui poisIskän tyttö
- Re: Äiti nukkui poissutinah
- Re: Äiti nukkui poisLauruska
- Re: Äiti nukkui poisIskän tyttö
- Re: Äiti nukkui poismilka
- Re: Äiti nukkui poisTiitux
- Re: Äiti nukkui poisIsinTyttö76
- Re: Äiti nukkui poishemppa
- Re: Äiti nukkui poisTiitux