Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isän lähtö
Hei, olen pahoillani tilanteestanne. Äitini kuoli helmikuussa keuhkosyöpään.. sairasti vajaa 2 vuotta.Minä itse koin kuoleman odottelun kaikkein raskaimpana. Joka päivä pelkoa siitä entä jos puhelin soikin, pelkoa, epätoivoa, surua.
Kuolema tuli kuin puun takaa, yhdessä yössä huononi. vaikka olikin viimeiset viikot tosi väsynyt ja äiti itse kutsui vajaa vko ennen kuolemaa läheiset koolle, jotenkin arvasin että lähtö on lähellä.
Ja hän itsekin varmasti arvasi.
Hän eli pitkään kovan uskonsa ja tahdon voiman voimin. Kun hän sai tiedon että keuhkossa ei ole nestettä, siis silloin kun oli jo saattohoidossa, hän luovutti. Sen viimeisen ultran jälkeen hän ei enää jaksanut taistella vaan luovutti.
no meni muihin juttuihin, mutta alkuun tunsin helpotusta. Odotus ja pelko olivat ohi. Sitten alkoi tuska ja suru joka ei vieläkään helpota.. sen kanssa on oppinut elämään.
Tiedät että kuolema on odotettavissa mutta koita nauttia isäsi läsnäolosta vielä, kun voit.
paljon voimia!!!!
- Isän lähtöFori
- Re: Isän lähtöCambridge
- Re: Isän lähtösutinah
- Re: Isän lähtöMapi
- Re: Isän lähtöOlKa
- Re: Isän lähtölipe
- Re: Isän lähtöformes
- Re: Isän lähtöMariia </3