Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: suruty�n pituus
Hei Päivihui, mikä ajatus, että pistäisit nyt pääsi pensaaseen ja luopuisit omista suunnitelmistasi. Ei tosiaan, olen samaa mieltä kuin muutkin sinulle vastanneet.
Sinä päätät ja tosiaan vain yksin sinä olet vastuussa lapsistasi ja varmasti teet suunnitelmasi (myös) heitä ajatellen.
Itse lähdin kesällä työpaikasta, jossa olin ollut aina opiskelujen jälkeen. Sain vihdoinkin tarpeekseni ja päätin opiskella aivan uutta. Nyt olen ollut syksyn kotona, kolmasluokkalainen on onnesta soikeana kotiin tullessaan, kun äiti odottaa ruoan kanssa ja yhteistä aikaa on. No, eihän me yhdessä mitään juuri tehdä, kun kaverit ovat tärkeämpiä, mutta olen LÄSNÄ aina.
Opiskeluni on siis etäopiskelua, vaatii pitkän viikonlopun kerran kuussa ja muuten omatoimista. Vielä yritän kesän yli sinnitellä ja sitten haen jotain osa-aikaista työtä jatkaakseni mahdollisuuksien mukaan kotona 'pyörimistä'.
Eli nyt jos koskaan,
tee kaikki muutokset rytinällä, se menee tähän samaan surutyövaiheeseen sekin. Ja viis veisaat muiden sanomisista, ellei ne sitten ole yhteneviä omien ajatustesi kanssa :)
annu
- surutyön pituustyyne
- Re: surutyön pituustuulapirkko
- tuulapirkkotyyne
- Re: surutyön pituusninnu72
- Re: suruty�n pituusfallingteardrops
- Re: suruty�n pituusninnu72
- Re: suruty�n pituus"helinä"
- Re: suruty�n pituustyyne
- Re: surutyön pituussalla10
- Re: surutyön pituussalla10