Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Äitienpäivä...ilman äitiä

Huomenna on ensimmäinen äitienpäiväni ilman omaa äitiäni. Päivän saapumista ei voi olla huomaamatta...tähän asti olen viettänyt joka ainoan äitienpäivän äitini kanssa, nyt on totuteltava uudenlaiseen päivään..Haudalle en pääse viemään kukkia, mutta isäni onneksi vei sinne jo ruusuja. Suru on edelleen niin suuri. Surettaa myös se, miten paljon äitikin olisi vielä halunnut olla täällä. Mutta niin vaan päivät loppui kesken...

Miten te muut äitinne menettäneet "vietätte" äitienpäivää? Olen itse kuitenkin kiitollinen, että kyseinen päivä tuli aina vietettyä äidin kanssa - niistä on jäänyt hyvät muistot. Ja jos joskus itse saan lapsia, niin perinteitä olisi mukava jatkaa. Viime vuonna Äitienpäivää tosin sävytti äidin sairaus..äiti kävi tuolloin viimeistä kertaa kotona. Olin niin vihainen sairaudelle, ja mitä se äidille tuolloin teki, mutta kyllä me varmasti myös hymyiltiin päivän aikana.

Itkettää. Äiti oli tietysti yhtä tärkeä jokaisena päivänä, mutta kun päivän vieton huomaa ympärillään, niin ei voi olla miettimättä omaa tilannetta..
violet | 10.5.2008 klo 21:47:28