Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu
Ei sitä vielä osaa sisäistää, että isä on poissa. Menee varmaan pitkän aikaa ennen kuin sen ymmärtää. Ainut asia mistä sen huomaa on se, kun ei iltaisin tarvitse enää soitella ja kysellä kuulumisia ja vointia. Outo oli pyyhkiä puhelimesta numerokin pois, mitäpä minä sillä enää kyllä tekisinkään. Paljon joutuu"rutiineja" muuttamaan isän pois menon johdosta...Tänään viimeksi löysin joululahja listan minkä olin suunnitellut marraskuun alussa. Siellä oli myös isän nimi ja lahjatoive, minkä olin aikonut käydä ostamassa...Ei tarvitse enää ostaa sitäkään lahjaa, vedin vaan viivan nimen yli. Eipä ole isä yhteisellä joulu ateriallakaan kinkkua syömässä, jäljellä on vain tyhjä paikka. Entäs kun käydään haudalla sytyttämässä kynttilät vainajien muistoksi, niin yksi kynttilä sytytetään lisää, Isän muistoksi...- Re: Tappava keuhkosyöpä - LoppuKristiina
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppushokki
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu"helinä"
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu"helinä"
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Lopputuulapirkko