Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu
Lämmin osanottoni Sinulle suuressa surussasi.Jaksamista tuleviin päiviin.
Rakas isäpuoleni(läheisempi,kuin oma isäni)nukkui pois 10/05.
Hänet vei haimasyöpä,joka oli levinnyt maksaan,keuhkoihin,imusolmukkisiin.
Hän sairasti myös lyhyen aikaa,5 viikkoa.Toki monenlaisia oireita oli jo pitempään,kävi muutaman kerran lääkärissäkin,mutta oireet selitettiin milloin milläkin.Mutta tarkempia tutkimuksia ei tehty.Mitä sitä nyt ikänsä terveellä 59-vuotiaalla miehellä voisi olla...
Oli kuitenkin.
Ihan samanlaisia fiiliksiä oli minulla,kun Sinullakin.
Ei noissa muutamissa viikoissa voi "asiaa sisäistää",saati hyväksyä,että rakas ihminen kuolee kohta.Siinä vaan oikeesti koittaa pitää oman päänsä kasassa.Elää jossain,epätoivon,toivon,epätodellisuuden tilassa.Muistan kun itse katselin jotenkin ulkopuolisena sitä karmeaa todellisuutta.Enkä ymmärtänyt,että aika on todella vähissä Jarmon tiimalasissa.Oli viikon saattohoidossa.Silloinkin muistan,kuinka suunnittelin Jarmon kotiin tuomista jne.jne.Olin ottanut vapaapvän maanantaille,mutta Jarmo lähti luotamme su ja ma välisenä yönä.Vielä sunnuntai-aamuna sanoin puhelimessa,että tulen maanantaina aikasin ja olen koko päivän hänen kanssaan.Niin me sitten sovittiin.Me emme enään nähneet.
Olit Isällesi "Isän tyttö".Hän rakasti Sinua ja Sinä Häntä.
Vain rakkaus on tärkeää.Sen voimalla me tänne suremaan jääneet jaksetaan matkata eteenpäin.
Vielä tulee se päivä,kun ei koske niin paljon.
Lämpimin halauksin,
Kristiina
- Re: Tappava keuhkosyöpä - LoppuKristiina
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu"helinä"
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Loppu"helinä"
- Re: Tappava keuhkosyöpä - Lopputuulapirkko