Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: suuri suru

Hei.

minun äitini nukkui pois 29.11.2009 viiden kuukauden sairastamisen jälkeen. Oli myös juuri 60 täyttänyt.

Minun takkini on niin tyhjä, niin tyhjä. On myös parempia päiviä mutta sitten on niitä erittäin raskaita päiviä. Tuntuu kuin päivän rämpisi umpihangessa. Välillä ihan oksettaa. Iltaisin olen välillä niin uupunut että ihan nukahtelen kun istahdan.

Äitiä on niin kova ikävä että pakahduttaa. Niin paljon olisi asiaa. On iltoja että ajattelen pian soittavani äidille ja kertovani kuulumiset. Sitten iskee paha olo kun ei se enää onnistukaan.

Tämä kaikki tuntuu niin suurelta vääryydeltä. Miksi näin? Meillä olisi ollut niin paljon vielä kaikenlaista äidin kanssa.

Töihin paluuta olen alkanut pikkuhiljaa miettimään, mutta askarruttaa se, että kuinka siellä jaksan kun ihan vain elämässä on tarpeeksi tekemistä. Tai kyllähän sen työpäivän selvittää mutta entäpä se muu elämä? On kuitenkin perhe, lapset.
merjaana | 14.1.2010 klo 09:40:51