Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äkillinen lähtö

No hei

Kokemuksesta voin kertoa sinulle kokekeeni tuon saman, äitini kuoi äkillisesti syöpään 2päivässä, tosin itse sairautta vastaan taisteltiin kyllä muutama vuosi.

Äidille tuli sanottua jos mitäkin pahaa ja kamalaa, en kerennyt hyvästelemään, vaikka istuin sairaalavuoteella, olin juuri tuolloin kotona suihkussa käymässä.

En kerennyt sanomaan kuinka paljon rakastin, sekä että hän joutui kuolemaan yksin.

Tästä on nyt reilu vuosi aikaa ja olen antanut itselleni anteeksi ja tiedän että äiti tietää minun rakastaneeni.

Tosin nyt alkoi oma taisteluni, menossa lääkäriin tutkimuksiin, syövän merkeissä...tuntuu että miksi minun perheelle kaikki samaan aikaan..itsellä pieni 6 vuotias tytär ja olen yh.eli mitä sitten tapahtuu jos minäkin nyt lähden? lapsellani ei ole ketään..jumalaa ei taida olla olemassa=(
Minä-80 | 22.1.2007 klo 13:48:03