Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Pelkään että lapseni menettävät minutkin
Kiitos Leskeksi joutunut kommenteistasi.En minäkään tiedä kenelle lapseni jättäisin, läheisiä sukulaisia on niin vähän.
Lapseni eivät ole keskustelleet tai kyselleet minulta, miten heidän kävisi, jos minä lähtisin. He eivät muutenkaan puhu isänsä kuolemasta yhtään mitään, on kai edelleenkin liian kova pala heille. Sellaisen asian totesin jossakin perheen yhteisessä keskustelussa äskettäin - tuli kai puheeksi aivokuolema - että jos sellainen tapahtuisi minulle, minun sydämeni tai muut elimet voi lahjoittaa ilman muuta pois.
Otan osaa sinun ja poikasi puolesta. Minun nuorimmaiseni, Tomi, oli viime kesänä isän kuollessa 9v, ja tiedän, että nimenomaan hän oli "isän poika", vaikka Olaville kaikki lapset olivat yhtä tärkeitä.
Toivon myös, että jaksat sen paperisodan kanssa. Meillä erona sinun lesken tehtäviin oli se, että koska minä ja Olavi olimme eronneet ja koska lapsemme olivat Olavin ainoat perilliset jouduin tavallaan huolehtimaan pois Olavin koko omaisuuden: asunnon auton ja kaikki muut. Ei ollut mikään helppo tehtävä myydä ja antaa pois tavaraa ja päättää mitä jätetään, yhden ihmisen kaikki maalliset asiat.
Tulevana lauantaina tulee vuosi Olavin kuolemasta. Minulla on suunnitelma sille päivälle, mitä teen lasten kanssa.
Vastasin jo muualla toiseen viestiisi. Toivoisin tapaavani sinutkin jos saadaan syyskuussa järjestetyksi tapaaminen.
- Pelkään että lapseni menettävät minutkintuulapirkko
- Re: Pelkään että lapseni menettävät minutkinLeskeksi joutunut..
- Re: Pelkään että lapseni menettävät minutkintuulapirkko