Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Isä lähti

Osanottoni isäsi lähdön vuoksi <3

Voimia kaikkeen!Surusi tie on alussa,mutta sen jakamassa kanssasi on monenmonta meitä kaipaavaa...
Itku on lohtumme samalla kun se tuntuu niin lohduttomalta.

Itse kaipaan niin kovin pientä Pinjaamme,2 v 7 kk:n iässä Taivaaseen 11.8.05 syövästään paranemaan lentänyttä kuopustamme.
Tänään juuri juhlamessussa kirkossa pyhäkoulutyön 150-vuotisjuhlassa katselin laulavia pieniä tyttöjä lapsikuorossa ja ajattelin kuinka Pinja rakasti laulamista...Koskaan hän ei laula täällä...Siellä Taivaassa äitini saa kuulla helän,hempeän tytönäänen laulavan.

Suru on luopumista,muistoja niin tuhannesta kauniista asiasta,mitkä meillä on kultaakin kalliimpina kuitenkin sydämessämme.Se vain niin koskee,kun niitä muistoja ei enää uusia yhteisiä synny.Suruvuosi oli minusta vaikea...välillä jo helpompaa,mutta rakkaus lapseen oli välillä niin raastava,kun ei voinut häntä syliin enää ottaa...

Nyt kaipuu yhä koskee,mutta tiedän jo että sitä tämä suru ja kaipaus on.

Minä jaksan,koska minun rakkaani pieni,
valaisee tieni...
muistollaan,hellällä hymyllään
tähtien takaa.
Sieltä hän minulle,
äitilleen voimaa jakaa...

Tätä lohtua sinulle rukoilen...voit toivottaa isällesi kyynelin
"hyvää matkaa...isä...sua paljon rakastin..."

Rakkautenne ei koskaan kuole <3
Pinjaenkelin äiti Marju
pinjaenkeli | 10.9.2006 klo 17:12:02