Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isä lähti
Hei,oma isäni nukkui pois päivälleen kaksi kuukautta sitten ja viestisi herätti tunteita. Lämmin osanotto suruusi.
On ihmeellistä miten vielläkin toisinaan en voi uskoa että isä on poissa. Sitä ei vaan haluaisi millään uskoa, vieläkään. Alussa sitä ei oikein tajunnut lainkaan, vaan vielä ehkä toivoi että isä palaa kotiin. Ehkä on vain niin kova ikävä, ja haluaisi nähdä hänet ettei sen haluaisi olevan totta. Itse olen tällä hetkellä ulkomailla vaihdossa ja tekisin mitä vaan jos saisin kertoa isälle kokemuksistani... Toiset päivät ovat helpompia kuin toiset. En ole ennen menettänyt läheistä ihmistä, joten prosessi on uusi ja surutyötä jokainen tekee omalla tavallaan.
Tämä on meille kaikille vaikeaa aikaa, on vaikea luopua rakkaastaan. Alussa ajattelin että en ymmärrä miksi isä kuoli, mutta olen tajunnut että se oli hänelle parhaaksi, ei enää kipua, ei tuskaa vaan toivottavasti rauha- jälleennäkemisen toivossa.
Tuetaan toinen toisiamme!
- Re: Isä lähtiKristiina
- Re: Isä lähtinipe
- Re: Isä lähtiTiltu_R
- Re: Isä lähtituulapirkko
- Re: Isä lähtiLittleSun
- Re: Isä lähtimisse
- Re: Isä lähtisurusyksy
- Re: Isä lähtipinjaenkeli
- Re: Isä lähtisaonin
- Re: Isä lähtitulppu