Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isäni nukkui pois...
Lämmin osanottoni isäsi poismenon vuoksi...Olet joutunut luopumaan isästäsi niin nopealla varoitusajalla..juuri kun saat tiedon vakavasta sairaudesta-onkin kuolema jo tullut.
Tiedän itse miltä tuollainen meno tuntuu...siinä vauhdissa ei pysy..
Menetimme nuorimmaisemme Pinjamme 2v 7kk äkilliseen AML-aikuisten leukemiaan,verenmyrkytykseen ja sisäisiin verenvuotoihin 11.8.05...
Tiesimme 6 pv diagnoosin-ehdimme Helsingin Lastenklinikan os k10:n hoitoihin,mutta rajut komplikaatiot veivät tyttömme.
Vieläkin tuntuu siltä,etten voi tajuta tapahtunutta.
Kaikki vaan vyöryi päälle-peräkkäin ja sellaisella vauhdilla että oli järjissään pysymistä-olihan 3 muuta lasta,kenellä oli sama suru ja järkytys pikkusiskon äkillisestä menehtymisestä.
Se tuntuu niin väärältä!Sinäkin olisit isääsi vielä tarvinnut...
Elämä on nyt muuttunut.Joka aamu on lapseni ensimmäisenä mielessäni.Ja viimeisenä illalla.Aina sydämessäni!
Ajan myötä-kuullessani muiden syöpää sairastaneiden tarinoita...olen osannut ajatella senkin, kuinka lohdullista oli se ettei Pinjamme tarvinnut kärsiä pitkään.
Hän oli arkussa pieni suloinen kiharapää-syöpä ei vielä näkynyt ulospäin...Vieno hymy huulillaan tyttöni nukkui,kun menimme lastenklinikan kappeliin pukemaan Taivasmekkoa päälleen.
Kuin hän olisi nähnyt jotain niin kaunista...Enkelinsä ja Bertta-mummonsa-äitini-noutamassa pientämme kotiin...
paranemaan.
Niin minun on helpompi ajatella.Meidän näkökulmasta elämä jää aina kesken,mutta heidän elämänsä oli siinä-täydellinen ja valmis.
Isäsi on nyt myös terve.Hän tulee antamaan sieltä sinulle voimaa jaksaa tämä tuska ja kaipaus!Taivaan ISä kantaa myös sinua ja rakkaitasi!
Minä olen jo pian (11.3) 7 kuukautta elänyt tämän kaipuun ja repivän tuskan kera.Välillä on jo helpompia päiviä...Alussa ne olivat vain hetkiä,mutta vaivihkaa tuska hellittää...
Rakkaus on jäljellä lapseltani-myös isältäsi...
Ja se kantaa.
Pyydän sinulle voimaa jokaiseen aamuun!Et tarvitse jaksaa kuin hetken ja päivän kerrallaan.....
Lämmöl <3 Pinjaenkelin äiti
- Isäni nukkui pois...Harriet
- Re: Isäni nukkui pois...surusyksy
- Re: Isäni nukkui pois...Harriet
- Re: Isäni nukkui pois...pinjaenkeli
- Re: Isäni nukkui pois...katelikuu