Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Pinja-rakas...vuosi jo Taivaassasi <3

Kiitoshalit<3
Muistamisesta teille kaikille suruystäväni <3
Pinjamme vuosipäivänä... Tuskaisat muistot kipeänä itkuna itketty.Ihanat muistot kyynelin naurettu Pinjaa videolta katseltuna! Ensimmäinen työviikko takana.Uupunut terveellä tavalla.

Onnellinen,haikea samalla aikaa.Silitin uneen pieniä Pinskuttimen ikäisiä ja nuorempia tyttöjä ja poikia päiväkodissamme. 16.8 keskiviikkona ajatuksissani olin kullannuppuamme pukemassa arkkuun...hellimässä ja sylissä viimekertaa pitämässä.Töissä jaksoin,mutta illalla tuskainen itku purkautui aivan silmittömästi ulos...huusin kuin eläin,itkin mieheni sylissä...hetket palasivat niin elävänä mieleeni.Ja kuinka pidätin koko alkuviikon itkua...

Puhuimme lasten kanssa sitten tilanteen sitten kun itkut oli itketty.Äitikin voi "romahtaa" ja tuska vyöryä liian lujaa ylle...sitä ei tarvitse pelätä-lähinnä kymmenvuotias pojumme säikähti.Kainalossa illalla sitten ymmärsi-kaikki on silti hyvin,vaikka äitille tulikin niin paha olo.En olekaan lasten nähden sillätavoin itkenyt kuin viimesyksynä.Niin sitä suojelee nuita pieniään...

Nyt perjantai-ilta.Tytöt ystävillään yötä,pikku-ukkoni,tämä kymmenkesäinen kanssani saunaan lähdössä,aiotaan herkutella kaksin ja katsoa leffa.Isi tulee töistä vasta tienpäältä kahdelta yöllä.Kaikki hyvin...ikävästä huolimatta <3

"Minä muistan sinun hymysi vienon.
Jätit elämääni sävelen niin suloisen,hienon.
Soimaan iäti sydämessäin.
Kantamaan eteenpäin, elämässäin.
Kuinka vaipua voisin?

Rakkailleni lisää tuskaa toisin...
Minä tuulelle sen kuiskaan,
kuinka rakastan sinua lapseni!
Tähdille sen vilkutan,
olet tyttöni iäti omani!"
Pinjalleni <3 äitisi Marju
pinjaenkeli | 18.8.2006 klo 19:42:04