Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kotona loppuun asti ja paljon töitä
Minulla on hieman samanlainen kokemus kuin sinulla. Äitini kuoli alkuvuonna 2006 äkillisesti ja kaiken lisäksi se olin minä, joka löysin hänet kuolleena kotoa. Saman vuoden lopulla mieheni sairastui keuhkosyöpään ja hän menehtyi viime lauantaina 2.2.2008. Hän halusi välttämättä tulla kotiin edellispäivänä ja onneksi saimme viettää viimeisen yön kahdestaan. Hän ei koskaan puhunut suoraan kuolemastaan, mutta tiesi aivan varmasti ajan käyvän vähiin. Hänen oli hyvin työlästä hengittää lopussa ja minustakin tuntui niin turhauttavalta kun ei mitenkään voinut helpottaa toisen oloa. Kaikki meni kuitenkin niin kuin hän oli toivonutkin, sai olla kotona lähellä rakkaitaan. Viimeisenä iltanaan hän vielä teki suunnittelutyötään, eli täysillä loppuun asti.Meilläkin on 14 ja 18 vuotiaat pojat, toivon vain, ettei isän poismeno ole heille ylitsepääsemätön asia. Toivon voimia kaikille rakkaansa menettäneille, elämän on jatkuttava vaikka se nyt tuntuu vaikealta.- Re: Kotona loppuun asti ja paljon töitämoodyblues