Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Anteeksianto
Hei KristiinaYmmärrän täysin syyllisyyden tunteesi, minulla on samanlaisia tuntemuksia omalla kohdallani.Olisin ollut mieheni luona lähdön hetkellä, mutta hän halusi meidän poistuvan.Olen ajatellut, että hän halusi "säästää" meitä siltä kokemukselta.Kyllä varmaankin Jarmo sinulle on anteeksi antanut ettet olut hänen vierellään,olihan paikalla monta sukulaista.Olet ollut hengessä mukana ja kärsinyt varmasti enemmän kuin hän.Ei meistä ihmisistä kaikki pysty olemaan kuolevan vierellä, eikä siinä ole mielestäni mitään mistä pitäisi itseään syyttää.Mutta silti...kyllä sitä kehittää vaikka mitä mistä voi itseään syytellä.Kai se kuuluu tähän suruprosessiin.Tunteet menee vuoristorataa,välillä tuntuu että nyt menee ihan hyvin, en ole tänään itkenyt niin paljon ja sitten tuntee siitä siitäsyyllisyyttä.Kyllä miehenikin varmasti haluaa minun pärjäävän,eikä surevan niin kamalasti.Täällä on jokatapauksessa pärjättävä, vaikka se ei tunnu olevan henkisesti helppoa.On vaan niin ääretön ikävä.Ei osaa mitään tehdäkään enää.
Toivotaan että joskus helpottaa, mieheni kuolemasta on vasta vajaa viisi viikkoa.
Voimaa kaikille sureville.
- AnteeksiantoKristiina
- Re: Anteeksiantocarmeen
- Re: Anteeksiantoai-ja
- Re: Anteeksiantosusie