Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Huomenna 4kk

Sinulle Muistot lämmin lohtuhali<3

Palasina suru lyö aina yllättäen yllemme.On helpompia hetkiä arjen aherruksessa,vaan joku asia,tapahtuma laukaisee muistojemme tulvan päälle vyörymään...
Siinä sitten kokoat oloasi,silmät kyynelissä kaipuun kivistäessä niin syvällä sydämessä.

"Kaikki ei pääty tähän.
On paljon enemmän.
On suurempaa kuin täällä
koskaan ymmärrän.

On jotain aivan muuta
kuin mitä näemme.
On silta taivaan maasta
murheen keskelle.

Et koskaan yksin kulje.
On matka yhteinen.
On yksi ennen meitä
kulkenut sen."

Ikävän kestäminen on niin vaikeaa...kun haluaisi rakkaan elävän-kuulevan ja tuntevan-olevan tässä lähelläni...ja kun sitä ei voi saavuttaa enää koskaan täällä maanpäällä...se jäädyttää ja polttaa yht´aikaa sydäntä.
Tänään olen kaivannut lastani taas niin hirveästi...
soitin osanottoni entiselle työkaverille miehensä kuoleman vuoksi ja vein surukukkaset työyhteisöstämme kuolleen miehen vaimolle.

Siinä lohdunsanoja sopertaessani huomasin kuin koskee ikävä taas minuakin...yhdessä itkimme ja halasimme.Muuta ei voi.
Meillä on kädet joilla helliä,koskettaa.Silmät joilla huomata toisen hätä ja surusilmät.Korvat kuunnella ja siten hetkeksi huojentaa läheisen ikävää.Meille on annettu niin paljon,kun vain osaamme aistia oikeat hetket ja tilaisuudet.

Itse olen huomannut hiljaa huomioivani enemmän ihmisten mielenliikkeitä.Toisen huomaaminen työssäkin auttaa jaksamaan.Minäkin,sureva äiti saan olla ilona ja lohtuna toiselle.Se antaa voimaa ja tarkoitusta tälle päivälleni.

Minä kiitän sinusta sureva lähimmäiseni tänään...
Sinua siunaten siskonikävässäsi <3
Pinjaenkelin äiti Marju
pinjaenkeli | 2.9.2006 klo 15:06:29