Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Huomenna 4kk
KIITOS Marju lohduttavista sanoistasi jälleen kerran. Niinkuin kirjoitit:Emme koskaan kulje yksin, on matka yhteinen. Sain myöskin huomata sen eilen juhlissa jossa olimme. Läheiset olivat hienosti mukana kaikki tämän päivän muistaen, eikä siinä paljon sanoja tarvittu.Kynttilää tänä aamuna sytyttäessäni, ajattelin kuvaa katsoessani, kuinka paljon meillä kuitenkin oli yhteistä aikaa ja osasimme molemmat nauttia siitä, niinkuin pitäisi osata jokaisena tulevanakin päivänä.
Jokaisen kuukauden kolmas päivä tuntuu, kuin kaikki olisi ollut eilen ja sitten huomaan, että jälleen ollaan eletty kuukausi eteenpäin.
Viikon päästä olen jälleen ruskalla, jossa kaikki sinusta muistuttavat asiat palaavat jälleen mieleeni, ja yritän muistella niitä sillä mielellä, etteivät ne katoa koskaan vaan säilyvät syvällä sydämmessäni ja antavat voimaa eteenpäin.
Ystäväni laulavatkin yhdessä kappaleessaan: "En nää taakse tähtien,valo siirtyy etsien, ja tiedän, mua katsot, päältä pilvien."
Miten muuten sinä myös sisaresi menettänyt:Saatan jakselet ?Sinua ei ole viime aikoina näkynyt näillä sivuilla, toivottavasti voit kuitenkin itse hyvin!
Marju, Kristiina, Susie, Tumma-Kisu, sekä kaikki muut ns.netti-Ystävät, olette enemmän, mitä saatoin toivoa ennenkuin jouduin luopumaan siskostani, tämän sairauden myötä.
Eräässä riimissä sanotaankin: Niin paljon olen minä, ylpeillen kerroin sen,VIELÄ ENEMMÄN SINÄ, SINUA MINÄ TARVITSEN.
Voimia syksyisiin päiviin, sekä arkisiin aherruksiin Teille kaikille !
Toivottelee: Pikkusisko
- Huomenna 4kkmuistot
- Re: Huomenna 4kkpinjaenkeli
- Re: Huomenna 4kkmuistot